blablanb

cake n cuppies by: nani idayu email: narnieda@yahoo.com h/p: 012-9170185/012-4326876 Teluk Intan Perak delivery: Kedah, Perak, Kuala Lumpur..
Tuesday, August 2, 2011

*Untuk Tatapan Bersama….*

ini sebahagian daripada cupcakes yg saye telah buat…..kebanyakan gamba saya upload kt facebook…saya akn cuba upload kembali gamba2 cupcake ke dalam blog ini...





nila sebahagian cupcake yg saya dh buat slama 2 tahun sebelum ni...ada lg gamba lain tp cukup sekadar gamba ini saja untuk tatapan semua...he

0 comments:

Post a Comment

*Untuk Tatapan Bersama….*

| |

ini sebahagian daripada cupcakes yg saye telah buat…..kebanyakan gamba saya upload kt facebook…saya akn cuba upload kembali gamba2 cupcake ke dalam blog ini...






nila sebahagian cupcake yg saya dh buat slama 2 tahun sebelum ni...ada lg gamba lain tp cukup sekadar gamba ini saja untuk tatapan semua...he

0 comments:

Post a Comment

.

Archivos del Blog

Configure your calendar archive widget - Edit archive widget - Flat List - Newest first - Choose any Month/Year Format