blablanb

cake n cuppies by: nani idayu email: narnieda@yahoo.com h/p: 012-9170185/012-4326876 Teluk Intan Perak delivery: Kedah, Perak, Kuala Lumpur..
Thursday, August 25, 2011

*Selamat Hari Raya AidilFitri/Eid Mubarak 2011*



Saya dan suami serta family dr 3cpedia ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN kepda semua umat Islam dan juga kpd customer yg sudi membuat tempahan dr saya, sya mintak ampun beribu ampun sb tepaksa menolak tempahan untuk bulan 9, 10, 11, 12 sb kesihatan saya x mengizinkan...insyaAllah bln 1 sy dh ok..

2 comments:

Anonymous said...

oi sjak bila buat blog?? o.O?

narnieda said...

siapakah itu?

Post a Comment

*Selamat Hari Raya AidilFitri/Eid Mubarak 2011*

| |



Saya dan suami serta family dr 3cpedia ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN kepda semua umat Islam dan juga kpd customer yg sudi membuat tempahan dr saya, sya mintak ampun beribu ampun sb tepaksa menolak tempahan untuk bulan 9, 10, 11, 12 sb kesihatan saya x mengizinkan...insyaAllah bln 1 sy dh ok..

2 comments:

Anonymous said...

oi sjak bila buat blog?? o.O?

narnieda said...

siapakah itu?

Post a Comment

.

Archivos del Blog

Configure your calendar archive widget - Edit archive widget - Flat List - Newest first - Choose any Month/Year Format